18 Haziran 2012 Pazartesi

Kıştan kalmayım beenn !

Düzenn! bir uğrar mısın sevgili kardeş ?
Şu an o kadar sıkılıyorum ve yalnızım ki her zaman olduğu gibi soluğu burada aldım .Diyorsunuzdur bu kızın hayatında hiç mi güzel bir şey yok hep sıkılıyor hep sıkılıyor ama bazen güzel şeyler olsada gecenin bu saatinde fayda etmiyor malesef .Böyle nasıl desem değişik şeyler yapmak istiyorum ,bir hobi edinebirlirim mesela ama bahar yorgunluğumu desem depresyon mu desem hiçbirşey yapasım gelmiyor ,e hal böyle olupta bütün seçeneklerimde tükenince banada haliyle böyle evde oturup sıkılmak kalıyor :) 
Ve birde tüm bu nedenini bilmediğim sıkkınlıklarım olmazmış gibi yeme düzensiliğimde çıktı ortaya .Bazen akşama kadar yemek yiyemediğim bile oluyor, annemin zoruyla anca anca yiyebiliyorum ki yine bazen kii tam terzi yemeklere öyle bir dalıyorum ki çıkamıyorum bir daha işin içinden .Gece geç yatmalarımıda eklersek bu gittikçe kötüleşen tabloya eklemeden edemeyeceğiiim .
Aslında tüm bu yakınmalarımdanda anlıyacağınız üzere hayatımda düzensizlik denen o sinsi arkadaşın elinde bir an önce toparlanmalıyım .Gerçektende şu an onaylamış bulunmaktayımki eğer tatil köyünde değilsem ya da o an için yüzmüyorsam tatiller pek fazla yaramıyor bana .
Bu arada hani kışın soğuktan donduğumu bildiren bir postuum varya şimdide sıcaktan kavruluyorum resmen ,klimaya öyle bir yapışıyorum ki çekip alabilirlerse klimadan faydalanıyor bizimkilerde yoksa kıyıdan köşeden anca onlara geldiği kadarıyla -.- (evet böylede bencil bir kişiliğimdir işte ^_^ )  E halll böyle oluncada mesajı kondurmadan edemeyeceğim biz bu sıcaklarda klimalı evlerimizde pişiyorsak tüm hayvan dostlarımız içinde kapımınızın önünde bir kap mama ve en önemlisi su bulundurmamazlık etmeyelim .Göz göre göre razı gelmeyelim ve onları insanoğlunun onlara biçmiş olduğu bu kadere mahkum etmeyelim ...
Şimdilik yazacaklarım bu kadar aslında şu yeme ve uyku düzensiliği denen şeylerden kurtulursam daha erken post atarım ama şimdi kendimi yenilemenin derdi içerisindeyim .Sizlere kocaman öpücük !

                                           Sağlıklı ,dengeli ve düzenli beslenmeye dikat edin !  
Sağlıklı ,dengeli ve düzenli beslenirkende minik hayvan dostlarımızda unutmayın ^_^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder