4 Aralık 2011 Pazar

Bela mıknatısıyım, farkındayım ;Uyuz insanlarıda gayet rahat çekebiliyorum :S

Evet ,evet ben tam bir bela mıknatısıyım .Şu hale bak yolda yürürken,otobüsteyken hatta bakaldayken bile tüm o belaları üstüme çekebiliyorum .Başımdaki uğur meleklerinin sayısının şu aralar az olduğunun farkındayım fakat bu kadar da olacağını tahmin etmiyordum .
Heralde tüm bu yazdıklarımdan sonra kötü bir haftasonu geçirdiğimin farkına varmışsınızdır .Babam tarafından ekildiğim yetmiyormuş gibi birde üstüne şu köşedeki bakkalcı bozuntusuyla kavga ettim .Zaten belli dimi belli ki mutsuzum gelmesene üstüme ama yok illaki sataşacaklar ...Neymiş efendim ben dinsizmişim ,sen önce kendine bak be benim dinime laf eden de imam olsa bakkalcının teki .Hayır aşalamıyorum fakat önce bana bir konuda laf etme lüksüne sahip bir insan o konunun eri veya başı olmalı haksız mıyım ? Sen benim Allahla aramdaki bağı mı sorguluyorsun .He birde bu yetmiyormuş gibi tüm o insanların önünde bana islamın şartı kaçtır gibilerinden pişkin pişkin sorular sordu denyoon .Ama bende uyuzluk değil mi cevaplamadım bu aptal saptal sorularını ,amacı belli beni küçük düşürmek .Sen o sorularını benden önce git bi kardeşine sor ...Şimdi buradan cevaplıyorum o sorusunu .İslamın şartı 5tir fakat böyle bir soruyla insanın içindeki din sevgisini ölçemezsin !!! Anlaşıldımı ... Of,offf ne saçma insanlar var şu dünyada .. Bakkalcıyı bırak birde babam tarafından ekildim iyi mi ?.Alışverişmiş ,vallahi gözümün yaşına bile bakmadı (Gerçi gözümün yaşını bile görmedi ama ),,, ekti beni .Ne aramak ,ne sormak .Ama salaklık bende ,ben inandım saf saf .Yok şuralara gidecekmişiz,,yok şuraldarda dolaşacakmışız .Ama artık eminim birdaha güvenirsem ...
Sizide sıktım iyice,farkındayım.Ama napiyim şimdi şu yazdıklarımı yazmasaydım patlardım inanın ki ..Şimdiden öpüldünüz ...

3 yorum:

  1. Benimde uyuz insanları çekebilmek bir bir özelliğim var malesef..
    Sevgiler cnaım..
    takibindyim.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler :) gerçekten düşünceleriniz beni sevindirdi :)

    YanıtlaSil