29 Kasım 2011 Salı

yorgunum , bitkinim , bide notlarım kötüyse hiç de çekilmezim :D

Of be of .Vallahi şu 15-16 yıllık hayatımda yemin ederim öldüm ,bittim desem yeridir :O
Sabah kalk (gerçekten acayip sabah :D ) ,yüzüünü yıka ,iki saat dişlerini fırçala ,iki saat servisi bekle ,o gelsin oda seni iki saatte anca okula bıraksın ,ilk ders fizik veya kimyaysa öl geber ;edebiyatsa uyu ,okul boyunca tek çekilebilir olan şey en yakın arkadaşın olsun ,eve anca 2 saatte geri git ,sanki asır gibi gelen saatlerde ödevlerini bitir ,vakit kalırsa (ki genelde haftaiçi bilgisayarın yüzünü göremiyorum :P ) bilgisayara gir ,sonrada o yorgun ve berbat geçen günün acısını çıkarırcasına tavuk gibi erkenden yat ...
Of gerçekten lanet olsun böyle geçen günlere .Sonra birde diyorlar haftaiçi neden bu kadar mutsuzsun diye ,böyle bir tempoda insan mutlu olabilir mi ki ? Yazılı olduğu günleri söylemiyorum bile .Sanırım o zaman uyuyamıyorum bile ..
E böyle bi durumda doğal olarak sitreslendiğim için bu agresif tavırlarım çevremdekileride üzmeme neden oluyor :S Çekiilmezin ,keyifsinin teki olup çıkıyorum resmen :)))
Böyle durumların daha aza inmesi için buradan yetkililere sesleniyorum .Allah rızası için şu tedavi süreci gibi gelen haftasonunu 3 güne çıkarında toplumdaki bu yorgunluk ,bitkinlik ve sinirlilik düşsün :D Sinirliyim ,sinirlisin ,sinirliyiz durumu da ortadan kalksın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder