28 Kasım 2011 Pazartesi

En azından beden eğitimi dersi için yaratılmamışım ,onu biliyorum :D

Hani matematik veya fizik gibi derslerde öğrenciler derler ya ''çalışıyorum ama beynim almıyor'' diye .Bu böyle dersler için anlaşılabilinir bir sebeptir .Peki ama ya beden eğitimi dersinden 55 alann insan ne gibi bir sebebin arkasına saklanabilir ki ? O.o
 ''Çalışıyorum yapamıyorum ,beynim almıyor'' gibi tipik bir yalana bile sığınamayacak kadar aciz bir durumdayım :D ''Aslında bu benim proplemim değil ,hoca beni sevmiyor ''desem Allah korusun çarpılır giderim Vallahi .Ortada gerçekten bu utanç verici notun üstünü kapatmak için söylenebilecek hiç bi türden yalan yok .
Aslında bu beden eğitimi dersindeki her türlü beceriksizliklerim taaa ilkokul yıllarıma dayanıyor ... Gerçekten millet türkçe ,matematik gibi zayıf derslerini kurtarmaya çalıştığı sıralarda ben topla aramı düzeltmeye çalışıyordum .Millet harıl harıl okumayı öğrenmeye çalşışıp artı olarak bide toplama çıkarma proplemleriyle uğraşırken ben dışarıda istemeyerek beden eğitimi dersine çalışıyordum .Bu durumum isteyerek veya istemeyerek diğer öğrenciler tarafından hep kıskanılmama sebep oluyordu :DAma bu sene durum farklı ,ne beni beden eğitimi dersinden geçirebilecek bir öğretmenim nede dışarıda bütün gün topla aramı düzetmeme izin verebilecek bir lisem var .Sonuç mu kocaman bir 55 :P
Neyse en azından beden eğitimi dersi için yaratılmamışım, onu biliyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder